A101, Brandverse Awards’da ‘Zincir Pazarlar’ kategorisinde ‘Altın Ödül’ kazandı
A101, Brandverse Awards’da ‘Zincir Pazarlar’ kategorisinde ‘Altın Ödül’ kazandı.
Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliği ve Deloitte Türkiye’nin uzmanlıklarıyla katkıda bulunduğu Brandverse Awards 2023’ün sahipleri ödüllerini İstanbul’da düzenlenen törenle aldı. A101, yarışmanın Veri Analitiği Ödülleri Bölümü’nde ‘Zincir Pazarlar’ kategorisinde ‘Altın Ödül’ kazanarak sosyal medyadaki başarılarına bir yenisini daha ekledi.
Yapılan açıklamaya göre, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, yıl boyunca tüm sektörlerden markaların sosyal medya performanslarının tamamen tarafsız ve verilere dayalı olarak hazırlandığı SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre değerlendiriliyor. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu kapsamlı değerlendirme sonucuna göre A101, ‘Zincir Marketler’ kategorisinde ‘Altın Ödül’ alarak sosyal medyadaki başarısını tescilledi.
A101 Pazarlama Müdürü Yeliz Yahşi Bilgiç, ödülle ilgili yaptığı açıklamada, “A101 markasına olan ilgi ve güvenin somut bir göstergesi olan sosyal medyadaki değerli takipçilerimize teşekkür ederiz. En çok takip edilen hesap olmak. Türkiye’de alışveriş kategorisinde yer alması bizim için büyük bir gurur kaynağı olmakla birlikte, “Daha önce Brandverse Awards’da bu ödülü kazanan bir marka olarak bu ödülü tekrar almamızın bir başka sebebi oldu. Emeği geçen tüm grup arkadaşlarıma ve paydaşlarıma teşekkür ediyorum.”
Sosyal medya ölçüm ve analiz platformu BoomSocial’ın Haziran 2023 verilerine göre A101 Instagram hesabı, 12 milyonu aşkın takipçisi ile Türkiye’de sosyal medya kullanıcılarının alışveriş kategorisinde en çok takip ettiği hesaplar listesinde ilk sırada yer alırken, dünya sıralamasında en çok alışveriş kategorisinde takip ediliyor. 3. hesap takip etti. – İSTANBUL